Η Υφυπουργός Παιδείας κα Ζέττα Μ. Μακρή επικοινώνησε και συνεχάρη τους μαθητές της ομάδας ex- almyrou II του ΓΕΛ Αλμυρού και τον καθηγητή τους για την κατάκτηση της 1ης θέσης στο διαγωνισμό Generation Next.
Στη συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης, η κα Μακρή άκουσε από τους Αποστόλη Δρόλια, Γιώργο Καλόγηρο και Αλέξανδρο Τσαμπίρα, μαθητές του Γενικού Λυκείου Αλμυρού, και από τον καθηγητή τους, φυσικό, Δημήτρη Μαμούρα, την ιδέα που τους έφερε στην πρώτη θέση στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Generation Next.
Η ομάδα ex-almyrou IΙ, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, σχεδίασε μια εφαρμογή για έναν προηγμένο σταθμό δασικής προστασίας, που εστιάζει στην πυροπροστασία του κοντινού, προς την πόλη του Αλμυρού, Δάσους «Κουρί» ενώ η ιδέα προέκυψε από την ανάγκη έγκαιρης ανίχνευσης εκδήλωσης μιας πυρκαγιάς και μπορεί να αποδειχτεί σωτήρια για κάθε δάσος.
Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχε και εκπρόσωπος της ομάδας ex-almyrou III που αποτελείται από τους μαθητές Σχώρη Νίκο, Κοντοβά Σταύρο και Παπανάτσιο Απόστολο, οι οποίοι κατασκεύασαν ένα ηλεκτρονικό μπαστούνι που θα μπορούσε να βοηθήσει την κίνηση ατόμων με οπτική αναπηρία.
Η Υφυπουργός Παιδείας εξέφρασε την ικανοποίησή της και τη χαρά της για τη διάκριση αυτή του ΓΕΛ Αλμυρού, που δικαιώνει και επιβεβαιώνει την πολλαπλή στόχευση του Υπουργείου Παιδείας για ένα σύγχρονο σχολείο, που καλλιεργεί ήπιες δεξιότητες, δεξιότητες ζωής και δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού.
«Η μεγάλη επιτυχία των μαθητών του ΓΕΛ Αλμυρού είναι μια από τις πολλές και δυνατές αποδείξεις, που λαμβάνουμε, καθημερινά, από το σχολικό περιβάλλον και συνεργαζόμενους φορείς, που υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα και θεσμοθετούν διαγωνισμούς για μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Με το βλέμμα στραμμένο στην ανακάλυψη των βαθύτερων χαρακτηριστικών, κλίσεων και ταλέντων των μαθητών, στην προώθηση της ερευνητικής σκέψης, στην εξοικείωση με ερευνητικά ερωτήματα και μεθόδους, στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των εκπαιδευτικών μονάδων, μέσω ερευνητικών δραστηριοτήτων και προγραμμάτων, ενσωματώνουμε τη διδασκαλία STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) στη βασική εκπαίδευση, χρησιμοποιώντας υπερσύγχρονες εκπαιδευτικές μεθοδολογίες STEM, όπως η μάθηση με βάση την έρευνα, η συνδυασμένη μάθηση, η μάθηση ανά έργο και η εκμάθηση με σχεδιασμό, καθώς και η ενσωμάτωση διαδραστικών εργαλείων στην εκπαίδευση».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ