Στις έρευνες για τον εντοπισμό του κυβερνήτη του μοιραίου αεροσκάφους συμμετέχει με ειδικό ρομπότ και η 206 Πτέρυγα Αεροπορικής Υποστήριξης.

Συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό οι έρευνες για τον εντοπισμό του κυβερνήτη του μοιραίου αεροσκάφους F-4 Phantom με τα σωστικά συνεργεία να έχουν επεκτείνει τις έρευνες όχι μόνο σε επίπεδο στίγματος, αλλά σε επίπεδο τεχνολογίας.

Ένα εικοσιτετράωρο μετά την συντριβή του μαχητικού αεροσκάφους στη θάλασσα στην περιοχή της Ανδραβίδας, εκτός από τα πτητικά μέσα και τα πλωτά του Λιμενικού, τα οποία από χθες Δευτέρα κυριολεκτικά σκανάρουν όλη τη θαλάσσια περιοχή που άφησε το τελευταίο στίγμα του το Φάντομ από τη στιγμή της πρόσκρουσης στη θάλασσα, πλέον μετέχει και η 206 Πτέρυγα Αεροπορικής Υποστήριξης.

Σύμφωνα με τον ρεπόρτερ της ΕΡΤ, Γιώργο Σιδέρη, στο Κατάκολο όπου χθες εκβράστηκαν συντρίμμια του μαχητικού αεροσκάφους έχει μεταφερθεί ένα μικρό ρομπότ που ψάχνει σε βάθος μέχρι και 100 μέτρων για να εντοπίσουν κάτι στο βυθό της περιοχής.

«Εκείνο το οποίο θέλουν και στην Πολεμική Αεροπορία είναι να τελειώσει αυτή η υπόθεση με το τέλος το οποίο πρέπει,δηλαδή να βρεθεί και ο κυβερνήτης του F-4 Phantom για να κυλήσει η όλη επώδυνη διαδικασία» επισήμανε ο κ. Σιδέρης.

Όπως μετέδωσε, καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας σε C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας έκανε ρίψη φωτοβολίδων, για να βοηθήσει τις έρευνες των στελεχών από τα πλωτά μέσα του Λιμενικού Σώματος και όχι μόνο που μετέχουν στις έρευνες. Ελικόπτερα του Σούπερ Πούμα, της Πολεμικής Αεροπορίας και ελικόπτερα S70 του Πολεμικού Ναυτικού χτένιζαν και τη νύχτα την περιοχή με τα μέσα που διαθέτουν για την έρευνα και διάσωση, ακόμη και κατά τη διάρκεια της νύχτας.

«Το ναυαγοσωστικό έχει μεταφέρει και κάποια άλλα αντικείμενα, κάποια άλλα συντρίμμια στο Κατάκολο, όμως δεν έχει γίνει γνωστό αν ανάμεσα σε αυτά, όπως έγινε χθες με τον 29χρονο υποσμηναγό Μάριο – Μιχαήλ Τουρούτσικα, βρίσκεται και η σορός του 30χρονου κυβερνήτη του μοιραίου Φάντομ», σημείωσε.

«Εκείνο το οποίο μας εξηγούσαν από την Πολεμική Αεροπορία είναι ότι είναι ιδιαίτερα εστιασμένοι στο που ακριβώς γίνονται οι έρευνες και αυτό έχει να κάνει με το ύψος της πρόσκρουσης στη θάλασσα. Είναι αλλιώς να ψάχνεις ένα αεροσκάφος το οποίο έχει συντριβεί στον αέρα και ψάχνεις μια πολύ μεγαλύτερη ακτίνα και αλλιώς όταν πρόκειται για μία πτήση χαμηλής ναυτιλίας που έχει συντριβεί στη θάλασσα.

Οι έρευνες επεκτείνονται γιατί υπάρχουν και τα θαλάσσια ρεύματα. Από εκεί και έπειτα όλοι περιμένουν τις εξελίξεις πάνω στις έρευνες, οι οποίες θα συνεχιστούν έτσι ακριβώς όπως ορίζει το πρωτόκολλο» επισήμανε ο στρατιωτικός συντάκτης.

Ρεπορτάζ: Γιώργος Σιδέρης | ΕΡΤ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ