«Φτερά» έκανε από τον τραπεζικό λογαριασμό ενός αλλοδαπού κατοίκου στον Αλμυρό ποσό 3.900 ευρώ, καθώς έπεσε θύμα τηλεφωνικής απάτης. Ο άγνωστος δράστης τού τηλεφώνησε και προσποιούμενος τον υπάλληλο λογιστικού γραφείου, τον ενημέρωσε ότι είναι δικαιούχους του market pass, καταφέρνοντας να του αποσπάσει τους κωδικούς της τραπεζικής του κάρτας, προκειμένου να πληρωθεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αλλοδαπός λίγη ώρα μετά την τηλεφωνική συνομιλία με τον άγνωστο και αφού είχε δώσει τους τραπεζικούς κωδικούς, ανακάλυψε ότι το ποσό των 3.900 ευρώ είχε κάνει «φτερά» από τον λογαριασμό του. Αμέσως έκανε καταγγελία στο Αστυνομικό Τμήμα Αλμυρού, το οποίο ερευνά την υπόθεση.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι τις δυο τελευταίες ημέρες στην ευρύτερη περιοχή του Αλμυρού αρκετοί κάτοικοι έχουν δεχτεί τηλεφωνήματα από δήθεν λογιστές, που θέλουν να τους εξαπατήσουν με το πρόσχημα της πληρωμής του market pass, ζητώντας τους κωδικούς των τραπεζικών τους καρτών.

Να αναφερθεί ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα, σε πανελλαδικό επίπεδο οι αρχές δέχονται συνεχώς καταγγελίες για τηλεφωνική απάτη με δόλωμα τη χορήγηση του market pass.
Από την πλευρά της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών, έχει εκδώσει ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει το κοινό για σειρά απατών που συμβαίνουν εις βάρος πελατών λογιστικών γραφείων.

Όπως αναφέρει «επιτήδειοι καλούν τους πελάτες των λογιστικών γραφείων παριστάνοντας ότι καλούν εκ μέρους του λογιστικού γραφείου με το οποίο συνεργάζονται και τους ζητούν στοιχεία όπως αριθμούς τραπεζικών καρτών ή κωδικούς e-banking, υποκρινόμενοι ότι αυτές οι πληροφορίες απαιτούνται για τη διεκπεραίωση διάφορων αιτήσεων (π.χ. market pass ή αποζημιώσεις, κ.ά.) ή επεξεργασία φορολογικών θεμάτων.

Μόλις πείσουν τα θύματα να τους δώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία, χρησιμοποιούν αυτά τα στοιχεία για να αφαιρέσουν χρήματα από τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.
Θέλουμε να τονίσουμε ότι οι επαγγελματίες λογιστές δεν θα ζητήσουν ποτέ τέτοιες ευαίσθητες πληροφορίες μέσω τηλεφώνου, email ή μηνυμάτων, και οποιαδήποτε προσπάθεια από άτομα που παρουσιάζονται ως λογιστές να απαιτήσουν τέτοιες πληροφορίες πρέπει να θεωρηθεί ύποπτη και να αναφέρεται στις αρμόδιες αρχές.

Η ΠΟΦΕΕ προειδοποιεί τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί σε τέτοιες περιπτώσεις και να μη δίνουν ποτέ τα προσωπικά τους στοιχεία σε άγνωστους.
Προκειμένου να προστατευθείτε από τέτοιου είδους απάτες, η Π.Ο.Φ.Ε.Ε. προτρέπει το κοινό να τηρεί τις εξής οδηγίες:
-Ποτέ μην αποκαλύπτετε προσωπικές πληροφορίες, όπως αριθμούς τραπεζικών καρτών, κωδικούς e-banking, κωδικούς taxisnet ή άλλα ευαίσθητα δεδομένα μέσω τηλεφώνου, αλλά ούτε μέσω email ή γραπτών μηνυμάτων (SMS, Viber, Messenger, WhatsApp, κ.ά.).

-Να ζητάτε πάντα να μιλήσετε με τον λογιστή σας απευθείας, αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να κλείσετε το τηλέφωνο και να επικοινωνήστε εσείς απευθείας με το λογιστικό γραφείο και τον λογιστή που συνεργάζεστε, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε.
-Να μην ανοίγετε συνδέσμους ή να κάνετε κλικ σε αρχεία που σας στέλνουν άγνωστοι μέσω email ή γραπτών μηνυμάτων (SMS, Viber, Messenger, WhatsApp, κ.ά.).
-Μην αποκαλύπτετε ποτέ κωδικούς μίας χρήσης (ή κωδικούς ασφαλείας) που λαμβάνετε από τράπεζες ή δημόσιες υπηρεσίες σε τρίτους!
-Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για την ταυτότητα του καλούντος όταν λαμβάνετε κλήσεις από αριθμούς που δεν γνωρίζετε.
Εάν πιστεύετε ότι έχετε πέσει θύμα απάτης, επικοινωνήστε αμέσως με την τράπεζά σας και την αστυνομία».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ