Για τις 5 Νοεμβρίου του 2019, αναβλήθηκε, λόγω κωλύματος συνηγόρου υπεράσπισης η δίκη στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας τεσσάρων Βολιωτών που φέρονται να είχαν συστήσει εγκληματική οργάνωση από τα μέσα του 2010 έως και στα τέλη του 2011, κλέβοντας αυτοκίνητα, τα οποία διέλυαν, στη συνέχεια χρησιμοποιούσαν τα ανταλλακτικά τους για την επισκευή τρακαρισμένων οχημάτων και στο τέλος τα πωλούσαν σε ανυποψίαστους πελάτες σε χαμηλές τιμές, βγάζοντας μεγάλο κέρδος.

Στο “σκαμνί” του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων κάθισαν χθες τέσσερις άνδρες μέλη του κυκλώματος ηλικίας 62, 41, 34 και 50 ετών με τις κατηγορίες της σύστασης εγκληματικής οργάνωσης, των διακεκριμένων κλοπών και της απάτης κατ’ εξακολούθηση, με όλους τους εμπλεκόμενους να αρνούνται τις κατηγορίες υποστηρίζοντας πως είναι αθώοι.

Η υπόθεση αναβλήθηκε για τις αρχές Νοεμβρίου, λόγω κωλύματος του συνηγόρου υπεράσπισης.
Σημειώνεται πως όλοι οι κατηγορούμενοι είναι ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους, δηλαδή της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της παραμονής στο εξωτερικό, της παρουσίασης στο Αστυνομικό Τμήμα του τόπου κατοικίας τους, ενώ οι δύο από τους παραπάνω κατέβαλαν χρηματική εγγύηση 20.000 €, και οι υπόλοιποι 8.000€ και 2.000 € αντίστοιχα.

Η σύλληψη τους έγινε στις 30 Δεκεμβρίου του 2011 από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Βόλου και σύμφωνα με το κατηγορητήριο εμφανίζονταν να αγόραζαν τρακαρισμένα αυτοκίνητα από ασφαλιστικές εταιρίες ή από ιδιώτες δίνοντας τους μέχρι και 1.000 €, ενώ τα οχήματα αυτά κρίνονταν μη επισκευάσιμα, ή ασύμφορα για επισκευή.

Οι δύο πρώτοι ίσιωναν το σασί σε ειδική πρέσα και στη συνέχεια έδιναν «παραγγελία» στους άλλους για τα υπόλοιπα μέρη του οχήματος, σε ίδια μάρκα και χρώμα. Οι άλλοι δύο κατηγορούμενοι, προχωρούσαν σε κλοπές αυτοκινήτων, που στη συνέχεια έφερναν στο Βόλο, τα αποσυναρμολογούσαν και τα τοποθετούσαν στα τρακαρισμένα αυτοκίνητα, τα οποία έφτιαχναν μοιάζοντας με καινούργια.

Στη συνέχεια διοχέτευαν αυτά τα αυτοκίνητα σε μάντρα που βρισκόταν στην ευρύτερη περιοχή της Μαγνησίας, για να πουληθούν. Τα επισκευασμένα αυτοκίνητα τα πουλούσαν σε μικρότερες τιμές από αυτές που διατίθενται στην αγορά, προκειμένου να τα ξεφορτωθούν γρήγορα.

Από κάθε όχημα φέρεται να αποκόμιζαν όφελος που κυμαίνονταν από 2.000 € (για τα μικρά οχήματα) έως 10.000 (για τα μεγάλα οχήματα), ενώ το συνολικό κέρδος που εμφανίζονταν να είχαν βγάλει τα μέλη του κυκλώματος υπερέβαινε κατά πολύ τις 90.000 €.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here