Μία βλάβη που υπέστησαν τα ηλεκτροφόρα καλώδια της ηλεκτροκίνησης στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου, λίγα χιλιόμετρα έξω από τα Φάρσαλα, φαίνεται να ήταν η λεπτομέρεια «κλειδί» που οδήγησε το μοιραίο τρένο στο αντίθετο ρεύμα των συρμών και εν συνεχεία – αφού δεν υπήρξε μέριμνα να επιστρέψει στο κανονικό ρεύμα ανόδου – στη σύγκρουση με την εμπορική αμαξοστοιχία, οδηγώντας στο θάνατο δεκάδες ανθρώπους.

Το συμβάν συνέβη το απόγευμα της Τρίτης, λίγες ώρες πριν την τραγωδία, στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου, όταν την ώρα που κατέβαιναν οι επιβάτες σημειώθηκε έκρηξη στα ηλεκτροφόρα καλώδια, που κρέμονται πάνω από το τρένο, με αποτέλεσμα να κοπεί καλώδιο των 25.000 βολτ και να πέσει πάνω στην αμαξοστοιχία.

Ο συρμός έμεινε ακινητοποιημένος στον σταθμό, χωρίς αρχικά να επιτρέπεται στους επιβάτες να βγουν έξω καθώς υπήρχε μεγάλος κίνδυνος να χτυπηθούν από την υψηλή τάση και πιθανές διαρροές.

Μιλώντας στο open ο πρώην σταθμάρχης Λάρισας, την περίοδο από το 2007 έως το 2010, κ. Γιάννης Κολλάτος, εκτίμησε πως το τρένο μπήκε στο ρεύμα καθόδου από τα Παλαιοφάρσαλα λόγω της βλάβης. Δυστυχώς όμως, μπαίνοντας στη Λάρισα, δεν άλλαξε ποτέ γραμμή κίνησης, επιστρέφοντας στο ρεύμα ανόδου, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε στην εθνική τραγωδία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ