ΑΠΟΦΑΣΗ 7/2025
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΜΥΡΟΥ

Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της
Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’
87), όπως τροποποιήθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, από το άρθρο 5 του ν.4623/2019 (Α’ 134), από το άρθρο 47 του ν.4647/19 (Α’ 204), το άρθρο 3 του ν. 5056/2023 και το άρθρο 118 του ν. 5079/2023.
2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 και 2Α του Ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
3. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της
Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 Ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
4. Το άρθρο 30 του Ν.5056/2023.
5. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. “Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”.
6. Τις διατάξεις του άρθρου 59 παρ. 7 του Ν.3852/2010, όπως προστέθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 47 του Ν. 4647/2019 και αναδιατυπώθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 98 του Ν. 4842/2021 αναφορικά με τον ορισμό άμισθων Αντιδημάρχων.
7. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023: «Αντιδήμαρχοι».
8. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (ΕΛΣΤΑΤ 2846/Β4–461/21.04.2023) για τον Δήμο Αλμυρού, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 16.072 κατοίκους.
9. Το γεγονός ότι ο Δήμος Αλμυρού έχει τέσσερις (4) Δημοτικές Ενότητες.
10. Το γεγονός ότι στον Δήμο μπορεί να ορισθούν πέντε Έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και δύο Άμισθοι Αντιδήμαρχοι.
11. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου (ΦΕΚ 1930/31-08-2011 τ.Β’).
12. Την με αριθμό 8/2024 Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχων & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του (άρθρο 59 Ν. 3852/2010), με ΑΔΑ: ΨΠΖ8ΩΨ7-3ΘΓ.
13. Την με αριθμό 9/2024 Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων, με ΑΔΑ: 6Υ1ΩΩΨ7-3ΗΔ.
14. Την με αριθμό 21/2024 Απόφαση Δημάρχου τροποποίηση της με αριθμό 9/2024 Απόφασης Δημάρχου για τον ορισμό Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων και ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του (άρθρο 59 ν. 3852/2010),
με ΑΔΑ: 9ΗΦ7ΩΨ7-Χ6Φ.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Αλμυρού με θητεία ενός (1) έτους, ήτοι μέχρι 09-01-2026, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
1. Τον κ. Βαλαμούτη Σπυρίδωνα του Κωνσταντίνου καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών, στον οποίο παρέχεται αντιµισθία, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
– Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων των ∆ιοικητικών και Οικονοµικών Υπηρεσιών, αυτών που ασκεί ο ∆ήµος όπως προβλέπεται (θέματα υποστήριξης Πολιτικών οργάνων του ∆ήµου, δηµοτικής κατάστασης, ληξιαρχείου, αλλοδαπών, προϋπολογισμού, οικονομικής πληροφόρησης, λογιστηρίου, αποθηκών, προμηθειών, υλικών, εξοπλισμού υπηρεσιών, εσόδων, περιουσίας, ταµείου και Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών) και ειδικότερα όπως αυτές περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στην Ενότητα ΣΤ: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ, Άρθρο 12 Αρμοδιότητες ∆ιεύθυνσης
∆ιοικητικών και Οικονοµικών Υπηρεσιών.
Καθώς επίσης:
– Την υπογραφή όλων των Βεβαιωτικών καταλόγων και Βεβαιωτικών σημειωμάτων.
– Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον
προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων και των πιστώσεων που
εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, την έκδοση και υπογραφή της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην περίπτωση ε’ της παρ. 1 του άρθρου 58 του Ν.3852/2010, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 203 του Ν.4555/2018 (ΦΕΚ 133/19.07.2018 τ. Α’).
– Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, την θεώρηση φωτοαντιγράφων, γνησίου υπογραφών, που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις την νομοθεσίας επί των αρμοδιοτήτων που του μεταβιβάστηκαν.
– Την αναπλήρωση ∆ηµάρχου για την τέλεση πολιτικών γάµων.
– Την παράσταση και εκπροσώπηση του ∆ήµου στα θέµατα αρμοδιότητας του ενώπιον ∆ιοικητικών, Φορολογικών, Αστυνομικών, ∆ικαστικών και Εισαγγελικών Αρχών και άλλων ασκούντων δηµόσια εξουσία ή λειτουργία ή Ανεξάρτητων Αρχών.
2. Τον κ. Εκίζογλου Ιωάννη του Συμεών καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και Πολεοδομίας, Διαχείρισης Δράσεων για τα αδέσποτα ζώα, στον οποίο παρέχεται αντιµισθία, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
-Την ευθύνη για την εύρυθµη και αποτελεσµατική λειτουργία των αρµοδιοτήτων του Τµήµατος Πολεοδοµίας, καθώς και των αρµοδιοτήτων του Τµήµατος Τεχνικών Έργων, όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατοµικεύονται και αναλύονται στην Ενότητα ΣΤ΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ, Άρθρο 13 Αρµοδιότητες ∆ιεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδοµίας, του ΟΕΥ του ∆ήµου.
– Την ευθύνη για την εύρυθµη και αποτελεσµατική λειτουργία των αρµοδιοτήτων του Φροντίδας, Περισυλλογής, Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων, όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατοµικεύονται και αναλύονται στην Ενότητα Γ΄:
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, στο άρθρο 10: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, του Ο.Ε.Υ. του ∆ήµου και ειδικότερα στο άρθρο 10 (α) Αρμοδιότητες Γραφείου Αγροτικής Παραγωγής, Αλιείας και Φροντίδας, Περισυλλογής και Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων.
Καθώς επίσης:
– Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, την θεώρηση φωτοαντιγράφων, γνησίου υπογραφών, που προβλέπονται από τους κείµενες διατάξεις την νοµοθεσίας επί των αρµοδιοτήτων που του μεταβιβάστηκαν.
– Την παράσταση και εκπροσώπηση του ∆ήµου στα θέµατα αρμοδιότητας του ενώπιον ∆ιοικητικών, Φορολογικών, Αστυνομικών, ∆ικαστικών και Εισαγγελικών Αρχών και άλλων ασκούντων δηµόσια εξουσία ή λειτουργία ή Ανεξάρτητων Αρχών.
3. Τον κ. Τσαντούρη Ιωάννη του Ευσταθίου καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Περιβάλλοντος, Πρασίνου και Δημοτικών Σφαγείων, στον οποίο παρέχεται αντιµισθία, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
-Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων των τμημάτων Περιβάλλοντος, Καθαριότητας & Ανακύκλωσης και Συντήρησης Πρασίνου, όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στην Ενότητα ∆΄: ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ, στο άρθρο 11: Αρµοδιότητες ∆ιεύθυνσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Ο.Ε.Υ. του ∆ήµου, εκτός από τις αρµοδιότητες Πολιτικής Προστασίας, καθώς και των αρµοδιοτήτων της καθημερινής διαχείρισης του
ηλεκτροφωτισμού.
-Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων για την προστασία και ανάπτυξη Δημοτικών Σφαγείων, όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στην Ενότητα Γ΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, στο άρθρο 10: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, του Ο.Ε.Υ. του ∆ήµου.
Καθώς επίσης:
– Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, την θεώρηση φωτοαντιγράφων, γνησίου υπογραφών, που προβλέπονται από τις κείµενες διατάξεις την νοµοθεσίας επί των αρµοδιοτήτων που του μεταβιβάστηκαν.
– Την παράσταση και εκπροσώπηση του ∆ήµου στα θέµατα αρμοδιότητάς του ενώπιον ∆ιοικητικών, Φορολογικών, Αστυνομικών, ∆ικαστικών και Εισαγγελικών Αρχών και άλλων ασκούντων δηµόσια εξουσία ή λειτουργία ή Ανεξάρτητων Αρχών.
4. Τον κ. Βούλγαρη Ιωάννη του Κωνσταντίνου καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Αθλητισμού και Κοινωνικών θεμάτων, στον οποίο παρέχεται αντιµισθία, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
– Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων σε θέματα Αθλητισμού, όπως αυτές αναλύονται – εξατομικεύονται στην ΕΝΟΤΗΤΑ Β΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, στο άρθρο 9:
Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, και
Πολιτισμού, περ. (γ) Αρμοδιότητες Γραφείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Πολιτισμού, του Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
– Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων Κοινωνικής Πολιτικής, όπως αυτές αναλύονται – εξατομικεύονται στην ΕΝΟΤΗΤΑ Β΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, στο άρθρο 9: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και
Πολιτισμού, περ. (α) Αρμοδιότητες Γραφείου Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των φύλων, του Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
– Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων Εποπτείας και Ελέγχου δημοτικών και ιδιωτικών παιδικών ή βρεφονηπιακών σταθμών, όπως αυτές αναλύονται – εξατομικεύονται στην ΕΝΟΤΗΤΑ Β΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, στο άρθρο 9: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, περ. (α) Αρμοδιότητες Γραφείου Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των φύλων,
του Ο.Ε.Υ. του Δήμου, καθώς και την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των ΚΔΑΠ Δήμου Αλμυρού.
– Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων του Προγράμματος Βοήθεια στο Σπίτι, όπως αυτές αναλύονται – εξατομικεύονται στην ΕΝΟΤΗΤΑ Β΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,
στο άρθρο 9: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, περ. (α) Αρμοδιότητες Γραφείου Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των φύλων, του Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
Καθώς επίσης:
– Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, την θεώρηση φωτοαντιγράφων, γνησίου υπογραφών, που προβλέπονται από τις κείµενες διατάξεις την νοµοθεσίας επί των αρµοδιοτήτων που του μεταβιβάστηκαν.
– Την παράσταση και εκπροσώπηση του ∆ήµου στα θέµατα αρμοδιότητάς του ενώπιον ∆ιοικητικών, Φορολογικών, Αστυνομικών, ∆ικαστικών και Εισαγγελικών Αρχών και άλλων ασκούντων δηµόσια εξουσία ή λειτουργία ή Ανεξάρτητων Αρχών.
5. Τον κ. Μπουκοβάλα Κωνσταντίνο του Ηλία κατά τόπον Αντιδήμαρχο, για την Δημοτική Ενότητα Πτελεού, στον οποίο παρέχεται αντιµισθία, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
– Υπεύθυνος της λειτουργίας των δηµοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστηµένες στη δηµοτική ενότητα.
– Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δηµοτική ενότητα.
– Μεριµνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισµού που βρίσκεται στη δηµοτική ενότητα.
– Υπογράφει µε εξουσιοδότηση του ∆ηµάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δηµοτικής ενότητας.
– Συνεργάζεται µε τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων της δηµοτικής
κοινότητας και τους εκπροσώπους της τοπικής κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Καθώς επίσης:
– Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, την θεώρηση φωτοαντιγράφων, γνησίου υπογραφών, που προβλέπονται από τις κείµενες διατάξεις την νοµοθεσίας επί των αρµοδιοτήτων που του μεταβιβάστηκαν.
– Την παράσταση και εκπροσώπηση του ∆ήµου στα θέµατα αρμοδιότητάς του ενώπιον ∆ιοικητικών, Φορολογικών, Αστυνομικών, ∆ικαστικών και Εισαγγελικών Αρχών και άλλων ασκούντων δηµόσια εξουσία ή λειτουργία ή Ανεξάρτητων Αρχών.
6. Την κ. Σταυραντώνη – Τσιάντου Μαρία του Παντελή καθ’ ύλην άμισθη Αντιδήμαρχο Παιδείας, Πολιτισμού και Ισότητας και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
– Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων Πολιτικών Ισότητας των Φύλων, όπως αυτές αναλύονται – εξατομικεύονται στην ΕΝΟΤΗΤΑ Β΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, στο άρθρο 9: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και
Πολιτισμού, περ. (α) Αρμοδιότητες Γραφείου Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των φύλων, του Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
– Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων σε θέματα Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, όπως αυτές αναλύονται –εξατομικεύονται στην ΕΝΟΤΗΤΑ Β΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, στο άρθρο 9: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, περ. (γ) Αρμοδιότητες Γραφείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Πολιτισμού, του Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
– Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων σε θέματα Πολιτισμού και Νέας Γενιάς, όπως αυτές αναλύονται – εξατομικεύονται στην ΕΝΟΤΗΤΑ Β΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,
στο άρθρο 9: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας,
Παιδείας και Πολιτισμού, περ. (γ) Αρμοδιότητες Γραφείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Πολιτισμού, του Ο.Ε.Υ. του Δήμου.
Καθώς επίσης:
– Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, την θεώρηση φωτοαντιγράφων, γνησίου υπογραφών, που προβλέπονται από τις κείµενες διατάξεις την νοµοθεσίας επί των αρµοδιοτήτων που της μεταβιβάστηκαν.
– Την παράσταση και εκπροσώπηση του ∆ήµου στα θέµατα αρμοδιότητάς της ενώπιον ∆ιοικητικών, Φορολογικών, Αστυνομικών, ∆ικαστικών και Εισαγγελικών Αρχών και άλλων ασκούντων δηµόσια εξουσία ή λειτουργία ή Ανεξάρτητων Αρχών.
Β. Ορίζει τον κατωτέρω δημοτικό σύμβουλο ως Αντιδήμαρχο του Δήμου Αλμυρού με θητεία ενός (1) έτους, ήτοι μέχρι 19-01-2026, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και του μεταβιβάζει τις αρμοδιότητες ως εξής:
Τον κ. Σπανό Γεώργιο του Δημητρίου καθ’ ύλην άμισθο Αντιδήμαρχο σε θέματα Πολιτικής Προστασίας, καθώς και σε θέματα Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και Διαχείρισης Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
-Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων Πολιτικής Προστασίας του τμήματος Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας, όπως αυτές ειδικότερα περιγράφονται – εξατομικεύονται και αναλύονται στην Ενότητα ∆΄: ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ, στο άρθρο 11: Αρµοδιότητες ∆ιεύθυνσης Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής του Ο.Ε.Υ.
του ∆ήµου, καθώς και
– Την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των αρμοδιοτήτων της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και Διαχείρισης Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού.
Καθώς επίσης:
– Την εξουσιοδότηση υπογραφής βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, την θεώρηση φωτοαντιγράφων, γνησίου υπογραφών, που προβλέπονται από τις κείµενες διατάξεις την νοµοθεσίας επί των αρµοδιοτήτων που του μεταβιβάστηκαν.
– Την παράσταση και εκπροσώπηση του ∆ήµου στα θέµατα αρμοδιότητάς του ενώπιον ∆ιοικητικών, Φορολογικών, Αστυνομικών, ∆ικαστικών και Εισαγγελικών Αρχών και άλλων ασκούντων δηµόσια εξουσία ή λειτουργία ή Ανεξάρτητων Αρχών.
Γ. Σημειώνεται ότι:
Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι οφείλουν να εκπληρώνουν ευσυνείδητα τις υποχρεώσεις τους και να ασκούν τα καθήκοντά τους µε γνώμονα την εξυπηρέτηση του δηµοτικού και δηµοσίου συμφέροντος. Να σέβονται και να διασφαλίζουν τα συµφέροντα των πολιτών και να µεριµνούν για την καθολική εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους προς τον ∆ήµο χωρίς διακρίσεις σε βάρος οποιουδήποτε προσώπου ή του κοινού συμφέροντος. Να δηλώνουν κάθε προσωπικό συµφέρον (ιδιοκτησιακό ή οικογενειακό) που έχει σχέση µε θέµατα του ∆ήµου. Να ενθαρρύνουν και να
προωθούν κάθε µέτρο που προάγει την διαφάνεια και την καταπολέµηση της διαφθοράς στα πλαίσια άσκησης των καθηκόντων τους και λειτουργίας του ∆ήµου.
Δ. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Ε. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή οποτεδήποτε.
ΣΤ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
Ζ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου, τις αρμοδιότητες και τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Βαλαμούτης Σπυρίδων, που αναπληρώνει το Δήμαρχο.
Η. Οι άμισθοι αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής.
Θ. Η παρούσα να δημοσιευτεί στον διαδικτυακό τόπο «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Αλμυρού.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΜΥΡΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΕΣΕΡΙΔΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ